چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

تعبير خواب - ماش و فانوس به همراه حب

۱ بازديد

تعبير خواب - ماش و فانوس به همراه حب

م

تعبير خواب - ماش
محمدبن سيرين گويد: اگر بيند كه ماش پخته خورد، دليل كه اندكي مال يابد. اگر بيند كه ماش خام خورد،دليل غم است. جابرمغربي گويد: ديدن ماش نر و خشك و پخته و خام، دليل غم و اندوه است. اگر نخورد هيچ غم و اندوه نباشد.

ف

تعبير خواب - فانوس
اگر در خواب ببينيد جائي تاريك است و شما فانوسي در دست داريد خواب شما مي گويد اميدي در شما به وجود مي آيد كه اهميت آن و تاثيرش در آينده شما به اندازه نوري است كه از فانوس به اطراف پراكنده مي گردد. اگر آن جا بوديد جز شما كه بيننده خواب هستيد كسان ديگري هم حضور داشتند اين روشنائي اميد و خوشبيني براي ايشان هم كار ساز است . اگر در خواب ببينيد جائي تاريك هستيد و فانوس خاموش در دست داريد مشكلي براي شما پديد مي آيد كه اهميت آن به اندازه عظمت تاريكي است. حال اگر در همان حال فانوس را روشن كنيد با مشكل به مبارزه ... 
خواهيد پرداخت و پيروز خواهيد شد و پيروزي شما به اندازه نوري است كه از فانوس بر مي خيزد و اطراف را روشن مي كند. چنان چه فانوس را درون تاريكي افروختيد و همه جا روشن شد پيروزي شما عظيم است ولي اگر تنها اطراف فانوس مختصر نوري به وجود آمد پيروزي شما محدود و مختصر خواهد بود. اگر در خواب ببينيد كه هنگام روز و در روشنائي فانوس مي خريد يا كسي به شما مي دهد اميد بيهوده و كاري عبث است. اميدي است بيهوده كه در دل شما پديد مي آيد و خدمتي بي ثمر كه ديگري براي شما انجام مي دهد ولي اگر در ظلمت كسي فانوس به شما بدهد خدمتي شايسته و در خور انجام مي دهد كه موجب رفع نگراني هاي شما مي شود. حتي اگر فانوسي كه او مي دهد خاموش باشد خوب است. همين تعبير را دارد اگر شما به كسي فانوس بدهيد. اگر ديديد فانوس هاي متعدد داريد اميد هائي براي شما پيدا مي شود. ديدن فانوس روشن در خواب نيكو است. فانوس روشن در تاريكي بهتر است و نيكو نيست اگر ببينيد فانوس از دستتان بيفتد و بشكند يا آن را گم كنيد يا كسي از شما بدزدد. فانوس شكسته و ناهنجار و غير قابل استفاده هم خوب نيست و اگر در خواب كسي به شما بدهد نشانه آن است كه نسبت به شما خيانت مي ورزد. اگر در خواب ببينيد باد تندي مي وزد و شما فانوسي در دست داريد خوب است چون خواب شما مي گويد حادثه اي به سرعت و عظمت آن باد اتفاق مي افتد و شما در جريان حوادث قرار مي گيريد اما به هدايت كسي از مهلكه نجات مي يابيد به شرطي كه باد فانوس شما را خاموش نكند ولي اگر در همان حال ديديد كه باد فانوس را خاموش كرد خوب نيست.

 تعبير خواب - حب
 حب خوردن در خواب تصاحب مال اندك است، اگر در خواب ببينيد بيمار هستيد و براي درمان خويش حب مي خوريد و اطمينان داريد كه با خوردن آن حب بهبود حاصل مي كنيد مالي مختصر نصيب شما مي شود كه ممكن است متعدد باشد ولي كم است. اما اگر احساس كنيد كه با خوردن آن حب درمان نمي شويد همان مال يا پول مختصر به شما مي رسد، حرام و از طريق نامشروع. باز هم ممكن است اين پول متعدد زن باشد معهذا كم است اگر در خواب ديديد كه به ديگري حب مي دهيد او را به انجام كاري نكرده تحريص و ترغيب مي كنيد. كاري كه نه خوب است و نه او مي خواهد ... 
و آن كاري است به نفع شما ولي به زيان خورنده حب هر كس كه هست. اگر ديديد كه با داروهايي حب درست مي كنيد تدارك گناه يا كار خلاف را مي بينيد كه به نفع شما نيست. اگر ديديد به همسرتان حب مي دهيد در خانواده بگو مگو ايجاد مي شود كه مسئول شما هستيد. خريدن حب از داروخانه نيز همين تعبير اول را دارد كه گفتم تصاحب مال اندك است اما متعدد.

ح

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.