پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

ادعايي جالب درباره بارداري يك زن چيني

۱ بازديد

ادعايي جالب درباره بارداري يك زن چيني

سزارين

يك سايت خبري نوشت: يك زن چيني مدت 17 ماه است كه در دوران بارداري به‌سر مي‌برد اما جنين در رحم او هنوز به مرحله زايمان نرسيده است.

زايمان طبيعي

به گزارش ايسنا، به نوشته «عصر ايران»، سي‌ان‌ان گزارش كرده است كه «وانگ شي» از فوريه سال 2015 باردار شده و قرار بوده در نوامبر سال گذشته ميلادي وضع حمل كند، اما با وجود گذشت هشت ماه از زمان طبيعي زايمان، جنين در رحم اين زن هنوز به مرحله زايمان نرسيده است.

اين زن چيني اصرار داشته تا پزشكان او را سزارين كنند اما پرشك معالج به او گفته كه هنوز جفت در رحم او به اندازه كامل تكامل نيافته است.

او از آن زمان بيش از 30 بار براي معاينات مختلف به پزشك مراجعه كرده و بيش از 10 هزار يوان هزينه كرده است.

او سه ماه پيش و زماني كه حاملگي‌اش 14 ماهه بوده، براي سزارين به دكتر مراجعه كرده اما پزشكان پس از معاينات مختلف به او گفته‌اند جفت در رحمش هنوز به قدري تكامل نيافته كه بتوان عمل سزارين را روي او اجرا كرد.

دكتر هوانگ، پرشك معالج اين زن چيني، گفته است از نظر معاينات او، خانم وانگ شي يك زن باردار 38 هفته‌اي است و جنين او در شرايط طبيعي است اما علايمي از زايمان ندارد.

اين زن چيني و همسرش گفته‌اند ديگر از اين وضع خسته شده‌اند و ماه آينده مي‌خواهند هر طور شده با عمل سزارين نوزاد خود را به دنيا بياورند.
منبع:عصر ايران

ارگاسم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.